Den høje kvalitet er synlig for alle parter

Intet overlades til tilfældighederne, når du indgår en serviceaftale med SMP Rengøringsservice. I samme øjeblik får du online adgang til samtlige processer, rengøringsplaner, kvalitetsrapporter m.m.

SMP Rengøringsservice anvender i meget stort omfang IT i forbindelse med den daglige drift og dokumentation heraf. Derigennem sikres såvel høj og dokumenterbar kvalitet som transparens igennem alle aftalens aktiviteter.

Med den lette, tilgang til alt, der foretages, er der intet at vente på. Alle udvalgte/relevante personer får nemt et samlet overblik over hele serviceaftalens indhold samt mulighed for online-bestilling af f.eks. ekstraordinære rengøringstiltag og/eller bestilling af yderligere forbrugsvarer etc. – og med 100 % sikkerhed for, at ordren er modtaget – og effektueres.

En månedlig rapport over alle aktiviteter i samtlige afdelinger (f.eks. en hotel- eller butikskæde) leveres ligeledes online, så bestyreren m.fl. kan både se og kommentere indholdet og evt. sammenligne afdelingernes forbrug mm.

Med SMP Rengøringsservices IT-baserede driftsværktøjer er der styr på sagerne. – Og det ses MED det samme!

Via dit personlige kunde-dashboard kan du bla:

  • Se hvilke dage tidspunkter rengøres.
  • Afmelde rengøringsdage / opgaver.
  • Kommunikere direkte med inspektør, drift og administration.
  • Se sin serviceaftale, rengøringsplan mv.
  • Se jeres nuværende kontaktpersoner.
  • Bestille varer i vores webshop samt følge ordrehistorik.
  • Forespørger og bestille f.eks: hovedrengøring, vinduespolering, nye produkter m.m.
  • Godkende opgaver efter modtaget tilbud i systemet.
  • Uploade billeder, dokumenter mv.
  • Se udførte kvalitetsrapporter mv.
  • Har du flere afdelinger, kan du følge dem i systemet og modtage løbende rapporter på alle afdelinger.